maandag 24 januari 2011

Blytes (1)

Ik kwam gisteren een bericht op Nu.nl tegen over een nieuw sociaal netwerk. Gebouwd door een 16-jarige jongen uit Nederland. Blytes heeft hij het genoemd.

Het zou een betere website zijn dan Hyves en Facebook, want stelt hij: Heel veel functies worden niet door de gebruikers ingezet. En dat kan ik me wel voorstellen. Op Hyves zijn er veel te veel functies en wat is wat?

Zelf heb ik ooit eens een Hyves profiel aangemaakt voor mijn boekingsactiviteiten in het verleden. Om mensen te bereiken in Nederland heb je Hyves wel nodig, dacht ik.

Naar aanleiding van het nieuwsbericht wilde ik ook Blytes.nl proberen. Maar wat bleek: de website kon de toestroom van bezoekers niet aan. Gisteravond eerst maar aangemeld om te kijken wat het is. Ik wacht nog op de bevestigingsmail.

To be continued...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten