woensdag 19 januari 2011

The Black Atlantic

Het is alweer drie jaar geleden dat ik bij de zanger van The Black Atlantic in de huiskamer naar hun muziek zat te luisteren.

Een huiskamerconcert tijdens Eurosonic Noorderslag. Intiem, akoestisch, magisch.

Niet alleen de muziek van The Black Atlantic was te horen, maar ook die van Leine en van Ian Britt. Dankzij Inge van YIMA mocht ik komen kijken.

Hapjes en drankjes werden door Geert van der Velde geregeld en ik wist dat dit speciaal was. Nu is het 2011 en overal kom ik weer deze band tegen.

Dankzij het keiharde werken van The Black Atlantic op sociale media breken ze nu echt door. Wat het hen opgeleverd heeft, verwijs ik naar de presentatie van @EHPO over sociale media op Noorderslag 2011.

2011 is het jaar van The Black Atlantic.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten