zaterdag 27 oktober 2012

You never gonna get it

Wat je niet wilt, krijg je ook niet. Klinkt vreemd, maar het is wel zo. 

Soms zoek je naar de uitkomst van je acties die je graag wilt. Maar die uitkomst wil je eigenlijk niet. Juist omdat je onderbewustzijn ervoor zorgt dat je het niet krijgt. Je onderbewustzijn weet precies wat je wel wilt, wat je kunt en wat bij je past.

Het onderbewustzijn zorgt er eigenlijk voor dat je dat doet, wat de uitkomst moet brengen. Je doet je best om het beste ervan te maken, maar dat is niet wat de andere zoekt. Je zorgt ervoor dat je goed bij jezelf blijft.

Je blijft leren om om te gaan met nieuwe invloeden en om je te brengen naar wat je wilt. Elke dag brengt nieuwe kansen, nieuwe mensen, nieuwe situaties. Uiteindelijk brengen je keuzes voor je acties je naar de volgende situatie.

Ik ben dan ook blij dat ik door bepaalde situaties weet wat ik wil, wat ik kan en wat anderen willen en van me verwachten. Soms heb je zo'n spiegel nodig door een negatieve uitkomst om te zetten naar een positieve inslag.

Een tijdje geleden las ik een zelfde verhaal over wat je wilt, wat bij je past.

Ik kan dan ook zeker aanraden om dit verhaal te lezen in deze blogpost van @Jayantiinlove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten