woensdag 16 februari 2011

Whoopaa (1)

Gisteren las ik ergens dat er nog een nieuw social medium gelanceerd werd: Whoopaa. Ik kwam het tegen op Twitter met een linkje naar een artikel van Hella Hueck.

Ik wilde me in de ochtend direct aanmelden, maar dat kon nog niet. Ik moest nog 4 uur wachten voor de lancering. Helaas was ik dan aan het werk.

Dan maar in de avond aanmelden. Na een snelle aanmelding was het tijd om in te loggen en Twitter en Facebook te importeren. Een frisse website kwam tevoorschijn, zonder poespas.

Het was eerst nog wel zoeken, maar uiteindelijk is alles netjes gegroepeerd om je profiel aan te passen. Zaken die je bij Facebook in kunt vullen, kan hier ook.

Ook kun je nog kiezen uit thema's om de witte omgeving toch op te fleuren. Hopelijk kunnen er geen Hyves- en MySpace-toestanden gebeuren, zodat er uiteindelijk niets te zien is.

Als er tijd is, dan vandaag maar verder kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten