donderdag 5 november 2009

Blog 3: Ding 6

Zelf ben ik al bekend met Flickr, ik heb ook een eigen account met foto's die ik zelf gemaakt heb.

Je kunt mijn account met foto's vinden op: http://www.flickr.com/photos/totekilive

Ik heb verschillende sets gemaakt: Skies, Experimental photography, New York 2009, Noorderslag en Eurosonic.

Ik fotografeer best graag en maak van mooie momenten graag een foto.

Onderstaande foto heb ik op Noorderslag gemaakt. Giovanca op het podium in totale rust, terwijl haar muziek toch veel power heeft.

Ik heb de foto daarnaast nog zwart-wit gemaakt, om zo de schoonheid van de foto te benadrukken.



Ik gebruik overigens ook Flickr Uploadr, dit is een programma op mijn computer en daardoor hoef ik niet naar de website zelf. Ik selecteer in het programma de foto's die ik wil plaatsen, zet er extra informatie bij en het programma plaatst ze automatisch op de website.

Ik denk dat ik binnenkort een set maak met foto's van één of meerdere bibliotheken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten