zondag 14 maart 2010

Blog 17: Ding 20

Ik heb de Scrobbler van Last FM gedownload en met een beetje tegenslag, kan ik weer luisteren naar iTunes. (Was ik net bezig een lekker nummer aan het luisteren, moet ie uit voor Last FM) Ik heb direct mijn Library volgezet met de albums die ik in iTunes heb. Alleen ik zie nog geen echt voordeel van Last FM, behalve het delen van de muziek.

Hier aan de zijkant kun je nu bekijken wat mijn laatst beluisterde nummers zijn. Verder ga ik er niet veel gebruik van maken. Het kan ook dat ik het weer weghaal.

Ik leer nieuwe muziek het liefst uit mezelf kennen, dan dat ik ongeveer dezelfde muziek leuk ga vinden, omdat het aangeprezen wordt. Ik heb ook geen echte voorkeur voor bepaalde genres. Goede muziek is goede muziek, ongeacht het soort.

Ik heb geen echte voorstelling wat bibliotheken ermee kunnen doen. Ik denk dat dit meer een applicatie is voor privégebruik. Alleen een bibliotheek die al muziek uitleent, zou dit een aanvulling kunnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten