donderdag 3 december 2009

Blog 7: Ding 10

Blijkt dat ik al een tijd geleden voor het laatst een blog geplaatst heb. Delicious is het volgende Ding. Ik heb een eigen account aangemaakt en je kunt het vinden via: http://delicious.com/patrick23dingen

Ik vind het toch wel jammer dat je een Yahoo account aan moet maken. Maar goed, niet alles draait om Google en Gmail natuurlijk. Ook bij Flickr heb je een Yahoo account nodig. Dus dat is wel weer handig.

Even on topic blijven met Delicious. Het blijft wel puzzelen met de favorieten. Ook de handleiding, die ik doornam is een heel boekwerk om door te worstelen.

Ik heb een lichte voorkeur naar een handige tool voor de bibliotheek en vooral haar klanten. Op deze manier breng je klanten nader tot elkaar die over bepaalde onderwerpen willen en kunnen praten. Een linkje op de website zal al wonderen doen. Maar goed, er zijn nog maar 10 mensen die Ontdekdebieb.nl als favoriet ingesteld hebben en dit zijn cursisten van 23 Dingen.

Voor klanten zal het dan niet zo heel veel uitmaken. Bij de andere gebruikers kun je dan wel weer interessante websites ontdekken, maar sommige gebruikers hebben zoveel bookmarks, dat je echt niet meer weet waar je moet zoeken.

Al met al, zal ik Delicious wel in mijn achterhoofd zijn en misschien dat ik later er nog meer gebruik van ga maken.

Op naar Ding 11!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten