donderdag 3 december 2009

Blog 8: Ding 11

Een wiki is eigenlijk niets anders dan een platform om kennis te delen en te verspreiden. Dit heb ik ook tijdens mijn opleiding IDM gedaan. Toen waren wiki's nog niet zo in trek en zo bekend als nu.

Ik heb op PBWorks zelf een item toegevoegd over Corinne Bailey Rae. Het is even zoeken hoe en wat, maar het is wel handig.

Ook heb ik nog de sidebar aangepast en mijn weblog erbij geplaatst.

Ik denk dat de BNOF een wiki kan maken over displayen, waar we kennis delen over de resultaten van het displayen en elkaar op ideeën kunnen brengen.

Een wiki is niet handig voor klanten van de BNOF, maar alleen om kennis te delen met elkaar als collega's.

Inderdaad lijkt het me een goed idee dat we een wiki beginnen over het displayen. Laat even een reactie als het je ook handig lijkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten