dinsdag 10 december 2013

Klantgericht bezig zijn als @Muziekweb

Vandaag kwam ik onderstaande tweet tegen van @OBAmsterdam.
Wat wil nu het geval, Muziekweb heeft een prachtige en tijdloze themafolder ontwikkeld over Mahler. Deze kun je hier online lezen.

Daarnaast is er een heel scala aan themafolders. De andere themafolders over moderne en klassieke muziek zijn in dit totaaloverzicht te vinden.

Ik beantwoordde de tweet van OBA met onderstaande. Als we iets versturen via landelijk transport kost het toch langere tijd.

Maar mijn collega attendeerde me erop dat we ook een spoedzending kunnen doen via de post. Dus toen besloot ik maar om de OBA te bellen, mocht er alsnog interesse voor zijn.

Ik kreeg mevrouw Bartelds aan de telefoon, die me weer doorverwees naar de bibliotheek in de Indische Buurt. De accountmanager die de lezing organiseerde moest ik namelijk spreken.

De betreffende bibliotheek belde ik en de accountmanager was er niet. Gelukkig kreeg ik wel direct de juiste persoon aan de lijn die donderdag de lezing begeleidt.

Hij zag zeker ook de toegevoegde waarde voor de themafolder in en ik mocht een stapel opsturen. Samen met voorbeelden van de andere themafolders moest het nog op de post.

Dat was toch een ander verhaal. De post in de bibliotheek van Rotterdam was al opgehaald. Dus ik moest wel op zoek naar een brievenbus. Aangezien ik de omgeving nog niet helemaal ken, duurde het even voordat ik de brievenbus vond.

De opening bleek al preventief kleiner gemaakt te zijn. Het poststuk moest daarom naar het postkantoor. En waar die zit, wist gelukkig een collega me te vertellen. Uiteindelijk is het wel goed gekomen.

Hopelijk kunnen de bezoekers aankomende donderdag genieten van de themafolder.

Tenslotte heb ik @OBAmsterdam ook weer ingelicht.


Overigens geldt dit voorbeeld voor alle andere bibliotheken in Nederland.

Muziekweb kan namelijk voor muziekbijeenkomsten, lezingen etc. gemakkelijk themafolders toesturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten