woensdag 2 maart 2011

Ik spot(ify) een album (2)

Heartbeat van Nneka kende ik al. Een geweldig nummer. De rest van haar nummers kende ik nog niet.

Gelukkig bestaat er Spotify. Daar kwam ik het album Nneka... To and Fro tegen. Een album van 42 nummers en een lengte van 2 uur. Om 's avonds naar te luisteren duurde te lang, dus dan maar in gedeelten.

Maar na het eerste gedeelte wist ik het al: Dit album moet ik hebben. Wat bleek bij de grootste boeken/cd/dvd-winkel van Nederland? Het zijn zelfs drie discs. Dit had nog niet eerder gezien, alleen bij albums van Billie Holiday.

Ik heb het album besteld, wat eigenlijk bestaat uit drie albums: Concrete Jungle en No Longer At Ease en een live cd/dvd. Ik ben echt benieuwd.

Ik weet zeker dat deze albums de komende tijd onderweg van en naar het werk op repeat worden afgespeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten