dinsdag 11 januari 2011

Do not tweet like I tweet

Ik verbaas me de afgelopen dagen wel over het Twitter gebruik van een bepaalde artiest.

Ik ga geen naam noemen, maar Twitter is juist niet gemaakt om te vertellen wat je allemaal aan het doen bent. Vooral niet als muzikant/artiest. Het is natuurlijk leuk om te laten weten dat je een echt mens bent.

Nog belangrijker als artiest is het om mensen te betrekken bij je tweets, discussieer met je volgers, inspireer je volgers met nieuwe muziek, met leuke foto's, nieuwsberichten, maar doe het wel met betrekking tot je eigen muziek.

Ga vooral niet klagen over dingen en andere mensen. Dat schrikt volgers af: negatieve publiciteit is niet altijd goede publiciteit.

Er zijn ook voorbeelden te noemen die het wel goed doen, ook hier noem ik geen namen. Ben je benieuwd wie ik bedoel, laat een reactie achter met je e-mailadres.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten